Czym różni się praca analityka w produkcie od pracy w projekcie

Jak wygląda praca analityka biznesowego w kontekście pracy z produktem, a produktem cyfrowym? Czym różni się taka praca od zagadnień typowo projektowych? Jak rozwijać się i lepiej wspierać zespół w tematach produktowych? Poznaj odpowiedzi na te pytania.

Na podstawie tego nagrania łatwiej Ci będzie określić, w którym z tych układów widzisz siebie bardziej.

Na podstawie Badania zarobków i kompetencji analityków 2022 dowiemy się czy analitycy znają się na produktach. Naucz się więcej o produktach. I pracuj z produktami – oferta pracy do mojej organizacji 🙂

Bądź na bieżąco!

Czym w analizie charakteryzuje produkt i czym różni się od projektu?

Projekt, jako jednorazowa praca nad konkretnym rozwiązaniem konkretnego klienta, natomiast produkt to rozwijanie jednego rozwiązania/produktu dla różnych konsumentów.

Już po tej krótkiej definicji widać, że to dwie odległe galaktyki 🙂

Aspekty, w których różnią się te dwa typy pracy, to:

Co analitycy wiedzą o pracy z produktem

W tegorocznym Badaniu zarobków i kompetencji analityków biznesowych zadałam też szereg pytań, na podstawie których powstały ciekawe wnioski.

Jaka jest najmniej znana technika spośród wszystkich?

Rozwijaj się, ucz i szukaj pracy na stanowisku analityka produktowego

W nagraniu mówię również o tym, jak można poszerzyć swoje kompetencje z zakresu wiedzy o produkcie. Listę moich kursów z tej i innych dziedzin znajdziesz tutaj: https://analizait.pl/edu/

 

Dowiedz się, jak rekrutować na stanowiska analityczne (i nie tylko!) do Lufthansa Systems Poland – firmy, w której sama pracuję i rekrutuję analityków.

Aktualne oferty pracy znajdziesz tutaj – https://www.lhsystems.pl/pl/lhsystems/career_lsy.html

 

 

Zapraszam do obejrzenia nagrania!

Zbuduj fundamenty pracy marzeń jako analityk

Dołącz do 6000 analityków i otrzymaj PDF ze wskazówkami.
Poznaj też serię innych bezpłatnych materiałów i aktualizacje o bieżących projektach

Cześć, jestem Hania.

Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarządzania i IT zapewniam, że projekty i działania w organizacji przynoszą wartość biznesową. Dostarczam kompetencji analitycznych managerom i zarządom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdrażaniu jej w kilkuset osobowej międzynarodowej organizacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Shopping Cart