Po czym poznać dobrego analityka?

23 lipca 2015

Kolega kierownik projektu powiedział, że dzieli analityków na dwa typy: tych, którzy jak dostaną temat, to go dowożą i tych, którzy nie dowożą. Ci pierwsi biorą odpowiedzialność za temat, dogadują się z klientami, ci drudzy tłumaczą siebie i występujące trudności.
Bądźmy zatem tymi, którzy dowożą tematy. To się ostatecznie liczy na koniec dnia. I po tych efektach ocenią nas współpracownicy i kierownicy.
Oczywiście, może nas napotkać szereg trudności związanych z klientami, podejmowaniem decyzji, itd. Uzbrójmy się jednak we wszystko, czego potrzebujemy, żeby te problemy rozwiązywać. Może poprawić umiejętności komunikacji, negocjacji, lepszego potwierdzania ustaleń z klientem, wiedzy o branży, produkcie, może jasnego wyznaczania granic wpływu i odważnego ich komunikowania. Tylko dowieźmy temat – analizę rozwiązania, które zaspokaja potrzeby interesariuszy. Od tego jesteśmy.

Cześć, jestem Hania.

Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarządzania i IT zapewniam, że projekty i działania w organizacji przynoszą wartość biznesową. Dostarczam kompetencji analitycznych managerom i zarządom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdrażaniu jej w kilkuset osobowej międzynarodowej organizacji.

Może zaciekawi Cię także:

www.analizait.pl by ProjectUP (C) 2020