Kolega kierownik projektu powiedział, że dzieli analityków na dwa typy: tych, którzy jak dostaną temat, to go dowożą i tych, którzy nie dowożą. Ci pierwsi biorą odpowiedzialność za temat, dogadują się z klientami, ci drudzy tłumaczą siebie i występujące trudności.
Bądźmy zatem tymi, którzy dowożą tematy. To się ostatecznie liczy na koniec dnia. I po tych efektach ocenią nas współpracownicy i kierownicy.
Oczywiście, może nas napotkać szereg trudności związanych z klientami, podejmowaniem decyzji, itd. Uzbrójmy się jednak we wszystko, czego potrzebujemy, żeby te problemy rozwiązywać. Może poprawić umiejętności komunikacji, negocjacji, lepszego potwierdzania ustaleń z klientem, wiedzy o branży, produkcie, może jasnego wyznaczania granic wpływu i odważnego ich komunikowania. Tylko dowieźmy temat – analizę rozwiązania, które zaspokaja potrzeby interesariuszy. Od tego jesteśmy.
Zbuduj fundamenty pracy marzeń jako analityk
Dołącz do 6000 analityków i otrzymaj PDF ze wskazówkami.
Poznaj też serię innych bezpłatnych materiałów i aktualizacje o bieżących projektach
Super! :)
Jeszcze tylko potwierdź maila, jeśli jesteś nowy na liście mailingowej, żebyśmy na pewno byli w kontakcie.


Cześć, jestem Hania.
Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarządzania i IT zapewniam, że projekty i działania w organizacji przynoszą wartość biznesową. Dostarczam kompetencji analitycznych managerom i zarządom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdrażaniu jej w kilkuset osobowej międzynarodowej organizacji.