Webinar i kurs: jak opracować strategię firmy

 

Nadchodzi webinar o strategii firmy. Ale to nie zwykły webinar. Ani webinar sprzedażowy. To będzie pierwsza lekcja programu Opracuj strategię firmy. Zapraszamy na tę lekcję wszystkich chętnych (wystarczy się zapisać). Nie będziemy na YouTube, ale na zamkniętej platformie.

Widzimy się we wtorek, 19 marca o 19:00.

Zapisz się, żeby dostać linka i nagranie po spotkaniu.

 

Co na webinarze?

– Istota analizy strategicznej i strategii firmy

– Jak zbudować strategię firmy – etapy i kroki

– Przykłady strategii sukcesu znanych firm

– Rola interesariuszy w wyborze, budowie i wdrażaniu strategii

Struktura szablonu dokumentu analizy strategicznej

– Wstęp do metod analizy strategicznej

– Omówienie zadań projektowych do wykonania w programie

Fajne? 

Wpadaj! Ten webinar jest jednocześnie pierwszą lekcją z programu. Traktujemy więc Twój czas tak samo jak zapisanych już pierwszych uczestników. Ładujemy maksimum treści z fundamentów strategii.

 

 

Na końcu będą pytania – sesja Q&A. A dla zainteresowanych – opcja dołączenia do programu, uczestniczenia w kolejnych spotkaniach, warsztatach, dostęp do nagrań, szablonów, a także konsultacji ze mną i Krzyśkiem (współprowadzącym praktykiem strategii po MBA), no i najważniejszego – informacji zwrotnej do opracowywanej pod naszym okiem strategii.

Do programu najlepiej dołączyć od teraz do dnia webinaru (19.03). Potem poczekamy jeszcze ostatnie dni na niezdecydowanych i polecimy dalej z tematem.

Dobrego dnia,

Hanna Gruzdowska, Strategiczny analityk biznesowy, założycielka analiza IT

Krzysztof Zygmunt, Strategic Business Advisor & Consultant

Zbuduj fundamenty pracy marzeń jako analityk

Dołącz do 6000 analityków i otrzymaj PDF ze wskazówkami.
Poznaj też serię innych bezpłatnych materiałów i aktualizacje o bieżących projektach

Cześć, jestem Hania.

Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarządzania i IT zapewniam, że projekty i działania w organizacji przynoszą wartość biznesową. Dostarczam kompetencji analitycznych managerom i zarządom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdrażaniu jej w kilkuset osobowej międzynarodowej organizacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Shopping Cart