Kurs Analiza w 7 krokach

10 kwietnia 2020

Badania pokazują, że jedną z najczęstszych przyczyn porażek projektów są problemy z wymaganiami. Mimo wielu lat doświadczeń w branży, wciąż nie posiedliśmy podstawowych umiejętności, by skutecznie dostarczać wartość biznesową.

Wziąłeś na siebie odpowiedzialność, że projekt dostarczy właściwe rozwiązanie? Jak zabrać się za zbieranie wymagań? Od czego zacząć? A może chcesz wejść w świat analizy biznesowej? Zrób ze mną 7 pierwszych kroków.

Dowiedz się więcej >>> http://edu.analizait.pl/product/kurs-analiza-w-7-krokach/

 

Cześć, jestem Hania.

Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarządzania i IT zapewniam, że projekty i działania w organizacji przynoszą wartość biznesową. Dostarczam kompetencji analitycznych managerom i zarządom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdrażaniu jej w kilkuset osobowej międzynarodowej organizacji.

Komentarze - 2

  1. Anna

    Rozumiem, że rola analityka biznesowego sprowadza się do 3 obszarów:
    1) tworzenie procesów, procedur i dobór narzędzi (np. organizacja działu HR w startupie od podstaw, budowa procesu Customer Success)
    2) praca nad wdrożeniem oprogramowania (tutaj potrzebne są już techniczne skile)
    3) tworzenie biznesowych strategii (np. strategia wyjścia za granicę).
    Chciałabym zmierzyć się z tym 3 obszarem. Pytanie – jak zacząć i czy ten kurs jest w tym wypadku odpowiedni? Czy będziemy mieć dedykowaną grupę na FB? 🙂

    1. hania

      Cześć. Stricte pod strategię nie ma jeszcze kursu. Kurs Trafnych Wyborów uczy uzasadnienia biznesowego, czyli wybory i sprawdzenia najlepszej opcji. Zahacza to o analizę strategiczną, ale nie jest na ten temat wystarczające. Śledź materiały na analiza IT, a za jakiś czas pewnie się pojawią takie treści i materiały.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może zaciekawi Cię także:

www.analizait.pl by ProjectUP (C) 2020