Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
4 komentarze do “Kurs Analiza w 7 krokach”
Rozumiem, że rola analityka biznesowego sprowadza się do 3 obszarów:
1) tworzenie procesów, procedur i dobór narzędzi (np. organizacja działu HR w startupie od podstaw, budowa procesu Customer Success)
2) praca nad wdrożeniem oprogramowania (tutaj potrzebne są już techniczne skile)
3) tworzenie biznesowych strategii (np. strategia wyjścia za granicę).
Chciałabym zmierzyć się z tym 3 obszarem. Pytanie – jak zacząć i czy ten kurs jest w tym wypadku odpowiedni? Czy będziemy mieć dedykowaną grupę na FB? 🙂
Cześć. Stricte pod strategię nie ma jeszcze kursu. Kurs Trafnych Wyborów uczy uzasadnienia biznesowego, czyli wybory i sprawdzenia najlepszej opcji. Zahacza to o analizę strategiczną, ale nie jest na ten temat wystarczające. Śledź materiały na analiza IT, a za jakiś czas pewnie się pojawią takie treści i materiały.
Link http://edu.analizait.pl/product/kurs-analiza-w-7-krokach/ prowadzi do tego artykułu. Czy kurs jest jeszcze dostępny? Jeśli nie to dlaczego – może jest jakiś inny który go zastąpił?
Część 🙂 Zajrzyj do sklepu. Jest kurs analiza w 7 krokach cały czas dostępny.