Seminarium IIBA w Gdańsku – The Agile BA, UX & Analysis. Good, Bad & Ugly

11 września 2015

Szanowni Państwo,
Witamy po wakacjach i z przyjemnością informujemy, że 05.10.2015 IIBA WPC na Pomorzu wspólnie z Aiton Caldwell organizuje kolejne, cykliczne seminarium z analizy biznesowej. Tym razem będziemy mieli okazję wzięcia udziału w aż dwóch ciekawych prelekcjach. Obie odbędą się w języku angielskim.
The Agile BA
Charlene will talk about her experiences as an Agile Business Analyst, discussing common anti-patterns and describing how processes and practices change in a scaled agile environment. Participants will have a great opportunity to get a firsthand insight into experience and lessons learned from a BA involved in a large scale agile software projects for the UK government.

Charlene McDonald
Charlene graduated at University of Ulster and is an Agile Business Analyst with over 10 years IT industry experience working on both agile and waterfall projects. She works for British based company Kainos, where she currently helps the UK government transform its existing services into digital services, using agile delivery techniques and user-centered design.

UX & Analysis. Good, Bad & Ugly
Maciej will talk about what every BA should know about UX. How the domains of UX & business analysis fit together. How should analysts & UX folks collaborate to build great products.

Maciej Saganowski
Founder & Head of Design at Ultimo – UX & service design agency based in Gdańsk.
For over 10 years researching, strategizing & designing for agile startups and (slightly less agile) corporate clients.
Worked with Onet.pl, Deutsche Bank, Orbitz, Kredyt Bank, Wakacje.pl, Newsweek.pl, Merlin.pl, Polskie Radio, Samsung, Rossman, GetResponse, Nokaut or iTaxi.
Designed innovative mobile services, like Booksy – a successful startup helping people find and book local services from plumbers to hairdressers.
Founder of ProductCamp.pl – largest product, service & UX festival in Poland.
Extensive international experience. Formerly Head of Product & UX at Orbitz Australia. Responsible for conversion & kpis for an e-commerce giant with a turnover exceeding 0.5B USD. University of Technology Sydney graduate – MBA.

Program spotkania
17.00 – 17.30 Rejestracja i powitalna kawa
17.30 – 17.45 Oficjalne rozpoczęcie spotkania (przedstawiciele IIBA WPC, Aiton Caldwell)
17.45 – 18.45 Prelekcja (Charlene McDonald)
18:45 – 19:00 Przerwa na kawę
19.00 – 19.45 Prelekcja (Maciej Saganowski)
20.00 – 21.00 Networking
Warunki uczestnictwa
Udział w seminarium jest bezpłatny dla członków IIBA WPC. Dla pozostałych osób koszt uczestnictwa wynosi 49 zł.
Prosimy o rejestrację na wydarzenia do dnia 01.10.2014.
W przypadku osób, które będą potrzebowały rachunek, prosimy o dołączenie do zgłoszenia danych firmy (nazwa, adres, NIP).
Serdecznie zapraszamy.
Zarząd IIBA Warsaw Poland Chapter
IIBA oraz logo IIBA to znaki handlowe, których właścicielem jest International Institute of Business Analysis.
BABOK® oraz Business Analysis Body of Knowledge® to zarejestrowane znaki handlowe, których właścicielem jest International Institute of Business Analysis.
CBAP® to znak certyfikacyjny, którego właścicielem jest International Institute of Business Analysis. Tego znaku certyfikacyjnego można używać wyłącznie za wyraźną zgodą International Institute of Business Analysis.
Sponsor Wydarzenia
Aiton Caldwell SA, to operująca w sektorze ICT spółka, o unikatowym na polskim rynku profilu działalności. Aiton Caldwell jest jednocześnie dostawcą usług telekomunikacyjnych dla rynku masowego (klienci indywidualni i mikroprzedsiębiorstwa) oraz integratorem wykorzystującym własne rozwiązania technologiczne z zastosowaniem zarówno u małych i średnich przedsiębiorstw, jak również klientów korporacyjnych.
Spółka prowadzi działalność w oparciu o dwie główne marki produktowe: FCN oraz Datera, dedykowane dla poszczególnych segmentów rynkowych. www.aitoncaldwell.pl
 
Zapisz się: http://iibawpc1.evenea.pl/

Cześć, jestem Hania.

Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarządzania i IT zapewniam, że projekty i działania w organizacji przynoszą wartość biznesową. Dostarczam kompetencji analitycznych managerom i zarządom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdrażaniu jej w kilkuset osobowej międzynarodowej organizacji.

Może zaciekawi Cię także:

www.analizait.pl by ProjectUP (C) 2020