Wiesz, która technika jest najmniej znana analitykom? W badaniu zarobków i kompetencji analityków biznesowych 2022 tylko 1% wskazał, że posługuje się nią biegle. Tak niskiego wyniku nie miała żadna inna.
Co to za technika? Pochodzi ona z obszaru zarządzania produktami. Ale nie takiego, żeby przekładać rzeczy w backlogu. Mowa o prawdziwym zarządzaniu produktem na rynku. A technika ta maksymalizuje wartość poprzez dopasowanie produktu do rynku. Znajomość rynku i najlepsze dopasowanie. To brakujące czynniki, który realnie generują wartość w produkcie.
Poznaj zatem najmniej znaną technikę analitykom – Product Market Fit. Najważniejsze elementy zastosowania tej techniki to:
- segmentów klientów,
- problem,
- propozycja wartości,
- rozwiązania,
- założenia i potrzeby oraz
- metryki.
W jakim celu najlepiej stosować tę technikę? Jakie są główne kroki do jej przygotowania? Na co zwrócić szczególną uwagę?
Odpowiedzi pod postacią mapy myśli, która jest częścią kursu omawiającego Guide to Product Ownership Analysis —-> pobierz tutaj https://tiny.pl/9v2vc
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o produktach w ich poza zespołowym wymiarze (powiązanie z rynkiem i organizacją), zapraszam do naszego kursu CPOA (przygotowującego też do egzaminu Product Ownership Analysis wg IIBA). https://analizait.pl/…/kurs-zdobadz-certyfikat-product…/