Marketing

11 września 2016

Wprowadzenie do marketingu dla analityków biznesowych. Strona będzie rozwijać się z biegiem czasu. Jeśli chcesz dodać informacje na ten temat, napisz do mnie.

Cel

Odkrywanie potrzeb odbiorców, kształtowanie produktów, które te potrzeby zaspokajają, komunikacja z rynkiem.

Główne zadania

Główne zadania marketingu [1]:

  • odnajdowanie i ocenianie możliwości rynkowych, prowadzących do zaspokojenia potrzeb określonych odbiorców (nabywców) oraz dokładne ustalenie tych potrzeb,
  • opracowywanie w oparciu o tę wiedzę produktu oraz strategii jego dystrybucji,
  • przygotowanie odpowiedniej strategii ceny,
  • komunikacja z rynkiem.

Pojęcia

Procesy

Narzędzia

Źródła wiedzy

Organizacje:

Strony:

Książki:

Magazyny:

 
Źródła:

  1. P. Waniowski, D. Sobotkiewicz, M. Daszkiewicz: Marketing, Teoria i przykłady. Placet 2010

Cześć, jestem Hania.

Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarządzania i IT zapewniam, że projekty i działania w organizacji przynoszą wartość biznesową. Dostarczam kompetencji analitycznych managerom i zarządom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdrażaniu jej w kilkuset osobowej międzynarodowej organizacji.

Może zaciekawi Cię także:

www.analizait.pl by ProjectUP (C) 2020