Humor analityczny

16 maja 2016

Rozmowy o analizie potrafi膮 zej艣膰 na nieoczekiwane tory 馃榾 Pozdrowienia dla autor贸w 馃槈
 
– Naszym rozwi膮zaniem na ten problem b臋dzie stworzenie aplikacji, w kt贸rej klient odpowiadaj膮c na pytania dotycz膮ce tego, co mu nie dzia艂a, b臋dzie otrzymywa艂 wskaz贸wki o co chodzi i jak to rozwi膮za膰. Nazwali艣my go FAQ YOU.
 
– Wiecie co to s膮 grupy focusowe? (jedna z technik analityka w BABOK Guide)
– Osoby spotykaj膮ce si臋 w centrum handlowym Focus.
 
– Polecam ksi膮偶k臋 “Oprogramowanie szyte na miar臋. Jak rozmawia膰 z klientem, kt贸ry nie wie czego chce.”
– O! To j膮 zabior臋 na spotkanie z klientem i po艂o偶臋 na stole.
 
– S.M.A.R.T. m贸wi o tym, jak powinny by膰 dobrze zdefiniowane cele. S – Simple – proste, M – Measureable – mierzalne, A – Achievable – osi膮galne, R – Relevant – znacz膮ce, T – Timely defined – okre艣lone w czasie.
– W naszej firmie stosuj膮 najwidoczniej metod臋 S.M.A.R.
 
– Czym si臋 kierujecie dobieraj膮c podej艣cie do analizy w projekcie?
– Wsp贸艂czynnikiem upierdliwo艣ci klienta.
 
Masz zabawny tekst zwi膮zany z analiz膮? Prze艣lij na maila lub zostaw komentarz.

Cze艣膰, jestem Hania.

Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarz膮dzania i IT zapewniam, 偶e projekty i dzia艂ania w organizacji przynosz膮 warto艣膰 biznesow膮. Dostarczam kompetencji analitycznych managerom i zarz膮dom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdra偶aniu jej w kilkuset osobowej mi臋dzynarodowej organizacji.

Mo偶e zaciekawi Ci臋 tak偶e:

www.analizait.pl by ProjectUP (C) 2020