Humor analityczny

16 maja 2016

Rozmowy o analizie potrafią zejść na nieoczekiwane tory 😀 Pozdrowienia dla autorów 😉
 
– Naszym rozwiązaniem na ten problem będzie stworzenie aplikacji, w której klient odpowiadając na pytania dotyczące tego, co mu nie działa, będzie otrzymywał wskazówki o co chodzi i jak to rozwiązać. Nazwaliśmy go FAQ YOU.
 
– Wiecie co to są grupy focusowe? (jedna z technik analityka w BABOK Guide)
– Osoby spotykające się w centrum handlowym Focus.
 
– Polecam książkę “Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie czego chce.”
– O! To ją zabiorę na spotkanie z klientem i położę na stole.
 
– S.M.A.R.T. mówi o tym, jak powinny być dobrze zdefiniowane cele. S – Simple – proste, M – Measureable – mierzalne, A – Achievable – osiągalne, R – Relevant – znaczące, T – Timely defined – określone w czasie.
– W naszej firmie stosują najwidoczniej metodę S.M.A.R.
 
– Czym się kierujecie dobierając podejście do analizy w projekcie?
– Współczynnikiem upierdliwości klienta.
 
Masz zabawny tekst związany z analizą? Prześlij na maila lub zostaw komentarz.

Cześć, jestem Hania.

Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarządzania i IT zapewniam, że projekty i działania w organizacji przynoszą wartość biznesową. Dostarczam kompetencji analitycznych managerom i zarządom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdrażaniu jej w kilkuset osobowej międzynarodowej organizacji.

Może zaciekawi Cię także:

www.analizait.pl by ProjectUP (C) 2020