Co jest fajnego w pracy analityka biznesowego?

4 lutego 2013

Jest co najmniej 5 powodów, dla których warto być analitykiem biznesowym 🙂

A teraz czytaj dalej i powiedz, co dla Ciebie jest najfajniejsze?

Nie nudzisz się

Każdy projekt może być odkrywaniem zupełnie nowego świata. Nowa branża, jej tajemnicze pojęcia i intrygujące odkrywanie zależności. Nowi ludzie, ciekawe charaktery. Nowe organizacje – ich potrzeby do rozpoznania, struktura, kultura, podejście – misja, strategia firmy, procesy biznesowe do odkrycia.
www.freedigitalphotos.net. Man Holding International Business by nokhoog_buchachonW projektach jest wiele wyzwań, ale sam też masz duże pole do rozwoju – podejścia do ludzi (psychologia, socjologia, rozwój osobisty), poznania organizacji (zarządzanie, biznes, trendy), technik analizy, rozwijających się technologii. Fascynujące! Możesz pracować do 67 roku życia, a nie sądzę, aby udało Ci się dotrzeć do granic możliwości 😉

Masz kontakt z ludźmi

Jeśli jesteś osobą, której trudno wysiedzieć w jednym miejscu i przez cały dzień wpatrywać się tylko w monitor, ta praca może być dla Ciebie! Jeśli uwielbiasz przebywać z ludźmi, będziesz mieć okazję! Analityk spotyka się z klientami, różnymi osobami reprezentującymi różne strony interesów. I konsultuje się z zespołem projektowym. Jest wiele okazji do sympatycznych spotkań i poznawania ludzi.

Pomagasz klientom

www.freedigitalfhotos.net. Business People In The Meeting by AmbroLubisz pomagać ludziom? To dobry sposób. Wysłuchujesz ich, odkrywasz potrzeby i starasz się jak najlepiej pomóc. Jaka to radość, kiedy rzeczywiście się udaje!
Może ważniejsze od ludzi są dla Ciebie osiągnięcia i wyzwania? Przeanalizowanie organizacji, zrozumienie jej działania i odnalezienie dobrych rozwiązań problemów czy możliwości to nie lada wyczyn! Możesz być z siebie dumny, kiedy przyczynisz się do powstania usprawnień czy zwiększenia zysków.

Dbasz o jakość

www.freedigitalphotos.net. Happy Young Corporate Man Using Computer by stockimagesTo jedna z lepszych prac dla tych, których irytuje słaba jakość produktów. Ty jako pierwszy określasz kształt rozwiązania, przekazujesz wytyczne. Im lepiej to zrobisz, tym lepszy efekt. Pod koniec projektu również oceniasz jakość. Możesz nie przepuścić żadnego niedociągnięcia:)

Masz odpowiedzialną rolę w projekcie

Jeśli Ty nawalisz, reszta leży! Twój błąd stanie się uciążliwością programistów, testerów, kierownika projektu i samego klienta. Musisz się skupić – zrozumieć, przeanalizować, dobrze przekazać. Wyzwanie spore, ale też jaka satysfakcja!

Cześć, jestem Hania.

Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarządzania i IT zapewniam, że projekty i działania w organizacji przynoszą wartość biznesową. Dostarczam kompetencji analitycznych managerom i zarządom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdrażaniu jej w kilkuset osobowej międzynarodowej organizacji.

Może zaciekawi Cię także:

www.analizait.pl by ProjectUP (C) 2020