Analiza strategii polega na przyjrzeniu się działalności Twojej firmy na obecnych rynkach, dla segmentów klientów, z aktualną ofertą produktów lub usług. Sprawdzamy czy warto nadal tu działać, czy może warto zmienić zakres działalności, np. wychodząc na nowy rynek, do nowych klientów lub z nową ofertą. Planowanie strategii to podjęcie decyzji o kolejnych krokach rozwoju firmy i ich zaplanowaniu.
My zbieramy i opracowujemy dane. Dajemy Ci proces, szablon i strukturę. Pomagamy wyciągać wnioski z danych. Jednak to Ty jesteś kapitanem, sterem i okrętem. Nadajesz ton analizie strategii, tworzysz ją, podejmujesz decyzje. Jesteśmy tu, aby pomóc Ci w żmudnym zbieraniu i analizie danych, zarządzaniu kolejnymi zadaniami. Dzielimy się doświadczeniami z procesu i wiedzą z rynku, co działa u innych.
Nasi kluczowi konsultanci mają przygotowanie ze studiów zarządzania na SGH (z programem przypominającym MBA w zakresie analizy i planowania strategii) oraz studia MBA. Opracowywaliśmy strategię w firmach, w których pracowaliśmy, mamy zatem doświadczenie w większych organizacjach i przy wdrażaniu strategii w strukturach firmy, obserwowaniu jej skutków i iterowaniu na przestrzeni lat. Prowadzimy też swoją działalność, więc wiemy jak strategię dobierać dla małych firm z ograniczonym czasem i budżetem. Mamy wypracowane szablony, które przyspieszają pracę.
Opowiedz nam osobiście o swoich wyzwaniach. Spotkamy się online jeszcze dziś, jutro lub w ciągu najbliższych dni. Sprawdź kalendarz.
Otrzymasz link do spotkania w wybranym dniu i godzinie. Mamy 60 minut konsultacji na rozmowę, pytania, porady.
Pojaw się na nich sam(a) lub zapraszając współpracowników, którzy uzupełnią Waszą perspektywę.
Podcast Najpierw analiza biznesu: odcinek NAB#003 Strategia – kierunek rozwoju firmy