Poznaj metody analizy i planowania strategicznego. Stań się liderem swojego biznesu lub kluczowym wsparciem przy podejmowaniu najważniejszych decyzji w firmie.
Dobija Cię brak sensu kolejnych projektów? Chciał(a)byś mieć wpływ na podejmowanie ważnych decyzji i kształtowanie rozwoju firmy? Jest Ci to potrzebne do Twojej pracy, ale nie angażują Cię w zarządzanie?
Myślisz jak zapewnić dalszy rozwój firmy? Jak zarządzać pracą managerów i planować kolejne kroki? Jak zbadać o wejście na nowy rynek albo poszerzyć segment klientów? Jak zdystansować się od konkurencji?
Nie jesteś pewny(a) jak zacząć? Jak zaprojektować swój biznes? Jak wyznaczyć właściwy kierunek rozwoju firmy? Jak sprawdzić, czy pomysł ma sens, zbadać potencjał, zaprojektować model biznesowy?
którzy chcieli poszerzyć swoje horyzonty na tę specjalizację.
Przez kilkanaście tygodni pracowaliśmy nad poszczególnymi częściami strategii. Omawialiśmy podstawy, zastosowanie kilkunastu szablonów i ćwiczyliśmy wykonywanie analiz oraz wyciąganie wniosków.
Uczestnicy pracowali nad strategią wybranych firm – tych, w których pracują z kadrą managerską, swoimi własnymi działalnościami lub firmami znajomych. Zbierali dane, przygotowywali analizy, uzupełniali szablony, wyciągali wnioski.
Wnioski z analiz trafiają do firm. W tych jednoosobowych właściciele bezpośrednio wykorzystują spostrzeżenia i podjęte decyzje. W większych firmach uczestnicy pracują z kadrą managerską warsztatowo nad decyzjami i realizacją planów.
Wnioski z konsultacji, a także ćwiczone analizy i szablony uczestnicy zabierali ze sobą do firm, gdzie pracowali w ten sposób z kadrą managerską. Praca nad strategią nabierała kształtu, konkretu i pewności, że robimy to we właściwy sposób.
Cieszyło nas też, kiedy uczestnicy wykonywali analizy pod rozwój własnego biznesu, dochodząc do praktycznych wniosków i decyzji. Te prawdopodobnie nie zapadłyby bez rzetelnego wglądu w rynek i dane z właściwej perspektywy. Przyjemnie było obserwować, jak szanse na sukces firmy rosną dzięki mądrym decyzjom.
Przez najbliższe dwa tygodnie do kursu dodajemy specjalne bonusy – e-booki:
Jak angażować resztę firmy do współpracy nad strategią.
Jak zostać strategicznym analitykiem biznesowym.
Kompetencje potrzebne do strategicznej analizy i planowania.
Metoda OKR (Objectives & Key Results) używana w Google i Intel.
Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarządzania i IT zapewnia, że projekty i działania w organizacji przynoszą wartość biznesową. Dostarcza kompetencji analitycznych managerom i zarządom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdrażaniu jej w kilkusetosobowej międzynarodowej organizacji.
Analizy i planowania strategicznego uczyła się na SGH oraz praktykuje od lat w międzynarodowej organizacji oraz w działalności doradczej.
Przeszkoliła 6000 ekspertów analizy biznesowej w IT – na szkoleniach stacjonarnych, konferencjach i kursach on-line. Pomaga zdobyć pracę analityka biznesowego, rozwijać się i awansować, a dzięki pozyskanym kompetencjom, wyszkoleni przez nią eksperci pomagają swoim firmom zapewniać wartość biznesową ich działaniom.
W biznesie doradczym buduje strategie firm, modeluje i analizuje procesów, wspiera w wyzwaniach z informatyzacją, doborem i wdrażaniem narzędzi oraz współpracą z dostawcami.
Swoją wiedzą dzieli się na analizait.pl, kanale YouTube oraz w kursach on-line.
Manager ds. strategii, konsultant
“Ogromne dzięki za wiedzę i rady. Wykorzystałam wszystko, co przekazywaliście. Niektóre podejścia i narzędzia zmodyfikowałam na swoje potrzeby. Intensywnie działam z moją strategią w firmie, aktualnie z analizą rynkową.”
Manager, Management and Business Consultant, MBA
“Moje wielki ukłony za ten kurs – petarda. Wasza wiedza, Haniu, Krzyśku – mega. Dobrą robotę robicie! Brawo. Zamierzam wykorzystać narzędzia w październiku przy aktualizacji strategii w naszej firmie.”
Nie. Nie wymagamy wiedzy ani doświadczenia. Omawiamy zagadnienia od początku. Jednak z pewnością osoby pracujące jako analityk biznesowy, prowadzące firmę lub zarządzający będą mieli łatwiej, aby szybciej zrozumieć i wiedzieć jak zastosować poszczególne techniki. Wszystkich zapraszamy też na konsultacje, gdzie można omówić dokładniej zagadnienia i odpowiedzieć na wątpliwości.
Nagrania będą pojawiać się co tydzień od 02.12.2024.
Twoje konsultacje indywidualne w opcji max będą prywatne i nie zostaną udostępnione w żaden sposób. Możemy zapytać Cię o informację zwrotną w ankiecie końcowej. Ty zdecydujesz czy ujawnimy branżę, wielkość firmy i inne szczegóły, którymi możesz i chcesz się podzielić.
Na przygotowanie pracy końcowej masz do 9 miesięcy od dnia zakupu programu w wersji max. Zalecamy od razu wykonywać analizy po lekcji, kiedy je omawiamy, na bieżąco konsultować. Poświęcając kilka godzin tygodniodowo masz szansę zrobić już fajną analizę strategiczną. Jeśli chcesz pracować z managerami w firmie, również zajmie to trochę czasu i zalecana jest systematyczność.
Zachęcamy do wybrania firmy, do której jest Ci najbliżej, najwięcej wiesz o niej, masz dostęp do danych i ludzi. Jeśli nie jest to możliwe, możesz wybrać firmę swoich znajomych lub firmę na rynku, która Cię ciekawi i chcesz posłużyć się nią jako przykładem. My dajemy opracowany przez nas przykład firmy produkującej oprogramowanie.
Dostępne będą godziny w ciągu dnia (Hania) i popołudniowe (Krzysiek), chyba, że w szczególnych sytuacjach umówimy się inaczej.
Tak. Napisz do nas na kontakt@analizait.pl, podaj dane pracodawcy (NIP, nazwa firmy, adres firmy) a wystawimy fakturę. Możesz też opłacić program samodzielnie, a potem poprosić o zwrot kosztów przez firmę. Wystawimy fakturę automatycznie przy zakupie na podane dane.
Zobacz opcje płatności ratalnych dostępnych w naszym sklepie.
Jeśli program nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 2 tygodni. Oddamy pieniądze. Nie musisz podawać przyczyny, ale zapytamy o nią dla sprawdzania dopasowania Twoich oczekiwań z zawartością programu.
Nagrania to 7 modułów omawiających wstęp, szablony i praktyczne wskazówki. Łącznie ok. 17 godzin nagrań.
Tak. W procesie zakupu podajesz dane do faktury (NIP firmy, jej nazwa i adres). To może być firma Twojej działalności lub dane pracodawcy, jeśli to on zapłaci lub zwróci koszty programu. W przypadku szczególnych potrzeb, napisz na kontakt@analizait.pl.
Chcesz zapytać o coś innego? Napisz na kontakt@analizait.pl.