Opracuj strategię firmy

Poznaj metody analizy i planowania strategicznego. Stań się liderem swojego biznesu lub kluczowym wsparciem przy podejmowaniu najważniejszych decyzji w firmie.

Pracujesz w firmie

Dobija Cię brak sensu kolejnych projektów? Chciał(a)byś mieć wpływ na podejmowanie ważnych decyzji i kształtowanie rozwoju firmy? Jest Ci to potrzebne do Twojej pracy, ale nie angażują Cię w zarządzanie?

Zarządzasz firmą

Nie wiesz jak zapewnić dalszy rozwój firmy? Jak skutecznie planować? Jak zbadać wejście na nowy rynek albo poszerzyć segment klientów? Jak zdystansować się od konkurencji?

Zakładasz biznes

Nie jesteś pewny(a) jak zacząć? Jak zaprojektować swój biznes? Jak wyznaczyć właściwy kierunek rozwoju firmy? Jak sprawdzić, czy pomysł ma sens, zbadać potencjał, zaprojektować model biznesowy?

Możesz iść na studia MBA za 60 000 zł
i przez 1,5-2 lata spędzać na zjazdach
piątki, soboty i niedziele
albo...

w 3 miesiące rozpracować
z praktykami esencję strategii
i dostać feedback do Twojej pracy.

Tego już próbowałe/aś, ale nie pomogło?

analityk
biznesowy

product owner
manager

manager,
zarządzający

Zapytaliśmy: "Co dałaby Ci wiedza o strategii firmy?"

"Dla Product Ownera strategia firmy mocno wpływa na wizję produktu i obrane cele. Warto wiedzieć jak strategia powstaje, czym się kieruje przy jej określeniu."
product owner
"Szersze spojrzenie na moje projekty i na portfel projektów ogółem. Insight do lepszego zrozumienia celów. Możliwość wpływania na strategie na wybranym odcinku, możliwość wpływu na optymalizację."
analityk biznesowy
"Zyskałbym większą pewność w tym jak opiekuje sie tym tematem."
zarządzający działem
"Może łatwiej byłoby mi zaplanować i przeprowadzić w firmie zmiany, które wymagają zmian w organizacji pracy."
analityk biznesowy
"Możliwość wyjścia z poziomu user story na bardziej holistyczną analizę działalności i rozwoju firmy."
analityk biznesowy
"Chcę dowiedzieć się jak lepiej rozwijać produkty zgodnie z długoterminową strategią i jak to mierzyć."
analityk biznesowy
"Kompetencje."
manager
"Mogłabym lepiej planować rozwój produktów."
product owner

Poznaj program "Opracuj strategię firmy"

szablony

spotkania

feedback

Dla kogo jest ten program?

kadra zarządzająca

doradztwo i konsulting

liderzy
obszarów

przedsiębiorcy różnej skali

Co zyskam dzięki programowi:

analityk
biznesowy

product owner/ manager

manager, zarządzający

14+ nagrań

7 modułów

5 bonusów

Szczegółowy plan modułów

Moduł 1. Fundamenty startegii

Moduł 2. Analiza makro otoczenia

Moduł 3. Analiza otoczenia konkurencyjnego

Moduł 4. Analiza firmy

Moduł 5. Projektowanie i wybór strategii

Moduł 6. Wdrażanie strategii

Moduł 7. Podsumowanie i omówienie projektów analizy strategicznej

Zasady otrzymania certyfikatu ukończenia

zdobycie 90 punktów

  • max 100 punktów z pracę – analizę startegii firmy
  • max 20 punktów za test wiedzy
  • 1 pkt za obecność na spotkaniu, 1 x 14 spotkań = 14 punktów
  • 0,5 pkt – uczestnictwo w konsultacjach

Kto prowadzi ten program?

Hanna Gruzdowska

Strategiczny analityk biznesowy
założycielka analiza IT

Jako strategiczny analityk biznesowy na pograniczu zarządzania i IT zapewnia, że projekty i działania w organizacji przynoszą wartość biznesową. Dostarcza kompetencji analitycznych managerom i zarządom z Polski, Niemiec i Szwajcarii przy tworzeniu strategii oraz wdrażaniu jej w kilkusetosobowej międzynarodowej organizacji.

Analizy i planowania strategicznego uczyła się na SGH oraz praktykuje od lat w międzynarodowej organizacji oraz w działalności doradczej.

Przeszkoliła 6000 ekspertów analizy biznesowej w IT – na szkoleniach stacjonarnych, konferencjach i kursach on-line. Pomaga zdobyć pracę analityka biznesowego, rozwijać się i awansować, a dzięki pozyskanym kompetencjom, wyszkoleni przez nią eksperci pomagają swoim firmom zapewniać wartość biznesową ich działaniom. 

W biznesie doradczym buduje strategie firm, modeluje i analizuje procesów, wspiera w wyzwaniach z informatyzacją, doborem i wdrażaniem narzędzi oraz współpracą z dostawcami.

Swoją wiedzą dzieli się na analizait.pl, kanale YouTube oraz w kursach on-line.

Krzysztof Zygmunt

Strategic Business Advisor
& Consultant
Doradztwo strategiczne, analiza strategiczna, analiza rynku, konkurencji, wyznaczanie kierunków strategicznych przedsiębiorstwa, tworzenie biznes planów, wdrażanie innowacyjnych pomysłów, doradztwo dla zarządu, dywersyfikacja działalności firmy, to obszary które poparte są w jego przypadku wieloletnim doświadczeniem.

Ma ponad 25 lat doświadczenia w sektorze finansowym, 12 lat w obszarze analiz (kilkadziesiąt koordynowanych/ prowadzonych analiz biznesowych), ponad 7 lat doświadczenia w obszarze analizy strategicznej.

Posiada dyplom ukończenia studiów Executive MBA na Krakowskiej Szkole Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie we współpracy ze Stockholm University School of Business, gdzie zdobył wiedzę na temat zarządzania strategicznego, którą to wykorzystywał biorąc udział w wielu inicjatywach dotyczących strategii i tworzenia biznes planów. Ukończył również skończył studia techniczne na AGH oraz inżynierię oprogramowania na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Obecnie pełni również rolę doradcy w zakresie sztucznej inteligencji i generatywnego AI.

Opracuj strategię firmy!
Dołącz do programu jeszcze przez:

Max

konsultacje indywidualne
zostało 9 z 10 miejsc
PLN1500
PLN 2000
miesięcznie
*4 miesiące
  • oglądanie nagrań wideo
  • uczestnictwo w spotkaniach
  • warsztaty grupowe
  • feedback do pracy
  • konsultacje grupowe
  • konsultacje indywidualne w wybranych z kalendarza wolnych godzinach
  • wyczerpujące omówienie pracy z obojgiem prowadzących

Pro

warsztaty
i konsultacje
PLN750
PLN 1000
miesięcznie
*4 miesiące
  • oglądanie nagrań wideo
  • uczestnictwo w spotkaniach
  • warsztaty grupowe
  • feedback do pracy
  • konsultacje grupowe
  • konsultacje indywidualne w wybranych z kalendarza wolnych godzinach
  • wyczerpujące omówienie pracy z obojgiem prowadzących
Popularne

Mini

ogłądanie
wideo
PLN600
PLN 400
miesięcznie
*4 miesiące
  • oglądanie nagrań wideo
  • uczestnictwo w spotkaniach
  • warsztaty grupowe
  • feedback do pracy
  • konsultacje grupowe
  • konsultacje indywidualne w wybranych z kalendarza wolnych godzinach
  • wyczerpujące omówienie pracy z obojgiem prowadzących

Opinie uczestników innych naszych programów

przeszkolonych osób
0
średnia ocena szkoleń
0 /6
Łukasz Domalaczny
Senior Implementation Specialist
IT Analyst


Zaufałem Hani na podstawie marki, którą budowała od wielu lat oraz rekomendacji innych osób. Zakupiłem kilka kursów przygotowanych przez Hanię na stronie analizait.pl w obszarze analizy biznesowej. Jeden z kursów przygotowywał do egzaminu ECBA IIBA – zdałem za pierwszym podejściem. Materiały przygotowane przez Hanię podane są w bardzo przystępnej formie, a ich zakres dopasowany jest w punkt. Można je oglądać, słuchać, czytać, w zależności od podejścia i dostępnego czasu. Jeśli będę miał kiedyś okazję współpracować z Hanią bezpośrednio, to na pewno z niej skorzystam. Na ten moment z czystym sumieniem mogę polecić Hanię i wiedzę, którą przekazuje.
Adrian Piętak
 International Brand Manager B2B

Hania wniosła wiele wartości do mojego rozwoju jako Product Owner. Zmagałem się z wyzwaniami związanymi z tą rolą w dostosowywaniu zasobów do strategii i celów. Przede wszystkim bardzo dobrze poprowadziła kurs certyfikacyjny IIBA Product Owner Analysis, dzięki znajomości narzędzi pracy i umiejętności łączenia ich w różnych kontekstach. Pomogła mi znaleźć hipotezy i luki w moich planach rozwoju produktu i zwiększenia jego sprzedaży. Miałem wrażenie, że zna odpowiedź na każde pytanie z obszaru zarządzania produktem na różnych etapach dojrzałości.
Mateusz Grajnert
Business Consultant, lead BA


Co dał mi kurs? Uświadomienie budowania relacji pomiędzy wymaganiami i używanie odpowiednich narzędzi do ich wizualizacji. Niesamowity postęp i ułożenie już istniejącej wiedzy pomaga budować kolejne kroki do dążenia bycia „Mistrzem” Biznes Analizy i zdobycie kolejnego milowego kroku na swojej karierze. Gorąco polecam do usprawnienia swojej wiedzy i procesu szytego na miarę prawdziwego analityka.

Zapytaliśmy: "Dlaczego chcesz dołączyć do tego programu?"

"Nie widziałem takiego kursu wcześniej."
"Wasz profesjonalizm i merytoryczna wiedza poparta doświadczeniem jest wystarczającym argumentem :)."
"Pozytywne doświadczenia z innych kursów analiza IT."
"Marka sprawdzona przeze mnie w przeszłości."
"Moje zadania coraz bardziej są związane ze strategią, nie z poziomem operacyjnym."
"Ponieważ ufam, że doświadczenie analiza IT w tym obszarze jest reprezentatywne i można opierać się na tym podejściu oraz traktować jako dobrą praktykę wypracowaną na realnych projektach w połączeniu z niezbędną dawką teorii."
"Zaczynam się nudzić na swoim stanowisku."
"Akurat jesteśmy w trakcie budowania strategii firmy."
"Mam zaufanie do marki."
"Znam kursy analizy IT, bardzo je cenię. Pomogły mi w zmianach zawodowych. Jestem pewna ich jakości."
"Bo to dla mnie kolejny krok w rozwoju. Wiem ze tego mi brak a tego potrzeba."
"Nie kojarzę innego programu w tej tematyce. Poza tym Hania mądrze mówi :)"
"Mam zaufanie do Ciebie, Haniu, pod kątem wiedzy i super prowadzonych kursów. 🙂"

[FAQ] Najczęściej zadawane pytania

Nie. Nie wymagamy wiedzy ani doświadczenia. Omawiamy zagadnienia od początku. Jednak z pewnością osoby pracujące jako analityk biznesowy, prowadzące firmę lub zarządzający będą mieli łatwiej, aby szybciej zrozumieć i wiedzieć jak zastosować poszczególne techniki. Wszystkich zapraszamy też na konsultacje, gdzie można omówić dokładniej zagadnienia i odpowiedzieć na wątpliwości.

Jeśli pracujesz nad czymś, co nie może zostać ujawnione innym uczestnikom, zachęcamy do konsultacji i rozmawianie w czasie, kiedy nie ma nikogo innego lub wybranie opcji indywidualnych konsultacji w opcji Max programu. Jeśli zadasz pytanie na spotkaniu lub pokażesz coś na ekranie, co nie powinno zostać opublikowane – zgłoś to do nas na kontakt@analizait.pl, abyśmy wycięli to z nagrania.

Nie będzie drugiej edycji w drugiej połowie tego roku na żywo z uczestnictwem Hani. Są już inne plany w tym terminie. Być może w sprzedaży będą nagrania wideo, edycja z Krzysztofem lub kolejna edycja za rok lub dwa. Wszystko zależy od wyników tej edycji.

Na przygotowanie pracy końcowej masz 14 tygodni (ok. 3,5 miesiąca), czyli czas trwania całego programu. Zalecamy od razu wykonywać analizy po lekcji, kiedy je omawialiśmy, przychodzić na bieżąco na warsztaty i konsultacje. Poświęcając kilka godzin tygodniodowo masz szansę zrobić już fajną analizę strategiczną. Ostatni moduł 7 jest poświęcony już tylko pracy, jej szlifowaniu i weryfikowaniu, omawianiu. Ten czas będzie za krótki na przygotowanie całej strategii lub praca nad nią będzie ekstremalnie wyczerpująca (co odradzamy).

Zachęcamy do wybrania firmy, do której jest Ci najbliżej, najwięcej wiesz o niej, masz dostęp do danych i ludzi. Jeśli nie jest to możliwe, możesz wybrać firmę swoich znajomych lub firmę na rynku, która Cię ciekawi i chcesz posłużyć się nią jako przykładem. Dla osób, które będą chciały przykład od nas, przygotujemy taki.  

Tak. Napisz do nas na kontakt@analizait.pl, podaj dane pracodawcy (NIP, nazwa firmy, adres firmy) a wystawimy fakturę. Możesz też opłacić program samodzielnie, a potem poprosić o zwrot kosztów przez firmę. Wystawimy fakturę.

Tak. Można płacić w 4 ratach. Co miesiąc do 5 dnia miesiąc płacisz kolejną z 4 rat. Terminy: 5-19 marca, 5 kwietnia, 5 maja, 5 czerwca. Jeśli chcesz zapłacić z góry – jest taka możliwość. Wybierz link do płatności z góry. 

Z programu możesz zrezygnować w ciągu pierwszych 3 tygodni. Nie musisz podawać powodu, choć zapytamy o niego, aby dostać feedback i móc się rozwijać. Oddamy Ci pieniądze. Rezygnacja w kolejnych tygodniach nie jest możliwa. Zapis do programu to zobowiązanie do zapłaty całości kosztów. 

Zajęcia to 7 modułów. Każdy ma tydzień teoretyczny oraz warsztatowy. Spotkania były nagrywane, a nagrania umieszczane na platformie. W trakcie spotkań omawialiśmy oraz ćwiczymy zagadnienia, a uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań.

Tak. W procesie zakupu podajesz dane do faktury (NIP firmy, jej nazwa i adres). To może być firma Twojej działalności lub dane pracodawcy, jeśli to on zapłaci lub zwróci koszty programu. W przypadku szczególnych potrzeb, napisz na kontakt@analizait.pl.

Chcesz zapytać o coś innego? Napisz na kontakt@analizait.pl.

Chcesz wyznaczać kierunki rozwoju firmy / produkt/ów?