Rozwijasz organizację? Chcesz zapisać się na bezpłatne 45 minutowe konsultacje w sprawie dobierania rozwiązań IT, procesów, strategii, itd.? Zapisy do 28.09.2022 r. na stronie: https://analizait.pl/analityczny/podc…
Subskrybuj podcast „najpierw analiza biznesu” w ulubionym miejscu:
Spotify: https://open.spotify.com/show/7A6f1SY…
Apple podcasts https://podcasts.apple.com/pl/podcast…
Google podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0…
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=n20tm…
Newsletter dla przedsiębiorców / biznesu: https://analizait.pl/analityczny/podc…
Zostaw ocenę podcastu i komentarz, abyśmy docierali do większej liczby przedsiębiorców i managerów wprowadzających rozwiązania IT do swojej organizacji.
Chcesz mieć 10 krokrów do strony i platformy w PDF i przejść na spokojnie? Sam(a) zobacz jak te 10 kroków wygląda po wdrożeniu. https://analizait.pl/edu/product/wlas…
2 komentarze “NAB#006 7 problemów we współpracy z software house”
Dzień dobry!
Dlaczego od jakiegoś czasu pojawiają się jedynie arytkuły audio/video, a brakuje do nich tekstu pisanego? Dlaczego nie można dokonać przy okazji transkrypcji albo przynajmniej zgrubnego przedstawienia w postaci tekstowej najważniejszych części/tematów/zawartości materiału video/audio. Nie każdy ma czas i ochotę poświęcać kilkadziesiąt minut na słuchanie audio, a chciałby szybko zapoznać się z nowym „artykułem”. Dodatkowo brak takiej tekstowej wersji nie pozwala na zaindeksowanie artykułu w Google przez co spada zasięg oraz możliwość wyszukania.
Proszę przemyśleć powyższą uwagę. Ja osobiście od czasu pojawiania się TYLKO „artykułów” w wersji audio/video przestałem zaglądać na Pani stronę i zapoznawać się z nowymi treściami – nie mam tyle czasu ani tym bardziej ochoty by słuchać kilkudziesięciu minut zamiast szybko wzrokowo zapoznać się z tematem.
Z poważaniem,
Tomasz J.
Bardzo dziękuję za uwagę. Na pewno treść tekstowa jest ważna z powyższych powodów. Dziękuję za podzielenie się swoimi preferencjami!
Treść wideo w wyszukiwarkach pozycjonuje się na pierwszych stronach. W niektórych tematach jest tyle podbijanych reklamami treści, że to jest dobra opcja, żeby ktoś trafił.
Statystyki czytania nieco spadały w porównaniu ze statystykami oglądalności wideo.
Chętnie miałabym obie opcje. Do tego dążymy. Nie zawsze jest jednak czas czy pieniądze, żeby to zapewnić. Czas przygotowywania artykułu jest kilkukrotnie dłuższy niż wideo. Jestem w stanie przygotować więcej wideo niż byłabym w stanie artykułów. Transkrypcja z poprawkami zajmuje kilka godzin. Przeliczając to na koszty to kilka tysięcy złotych w miesiącu.
Wiec chętnie, ale nie zawsze się to udaje przy innych obowiązkach i wydatkach.